Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2007 18:28 - Защо направих този блог
Автор: galatea Категория: Други   
Прочетен: 5544 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Когато за пръв път видях дума "блог", реших да разбера, какво е това. Обичам да се ровя из Интернет, а последно време го правя често. Търсех всичко, свързано с химиотерапия. Тази "изненада" дойде в живота ми неочаквано, както всички изненади.
Когато млада чаровна лекарка ми сьобщи диагнозата, не можах да реагирам на новината. Название „лимфом” нищо не ми говореше, „заболяването на лимфна тькан” звучеше много общо и само притеснения вид на онколожката ми подсказа, че нещо не е наред. Така и се оказа. Всичко стана толкова бързо, че не успях да реагирам. Уж влязох в болница за доуточняване на диагнозата, а веднага ми започнаха химиотерапия. След това смело мога да кажа, че от здрава жена (поне така се чувствах) се превърнах в почти развалина. 
Съвсем обикновена жена сам, и то на вьзраст. Не съм лекар или друго медицинско лице. Много неща не са ми ясни, а не мога да разчитам някой да седне и да ми обяснява подробно, какво представлява заболяването ми и как да си справям с проблемите. Дори и да намеря такъв невероятен лекар, то ще е само една гледна точка – на официалната медицина. Аз обаче искам нещо повече – да разбера, има ли алтернатива. Мога ли да си помогна сама и ако мога - как да го направя. Мога дори да навлека гнева на официалната медицина, защото в Интернет се натъкнах на люта вражда между различни виждания относно онкологични заболявания. В своята защита мога да кажа, че съм отворена към различни мнения и теории, а коя от тях е правилна, можеш да определиш само по пътя на експеримента. Затова започвам точно с химиотерапия. Имах чувство, че ако бях подготвена, нямаше толкова тежко да понеса някои неща. Затова предлагам моят опит и всичко, което научих от Интернет и книги на всички, които се нуждаят от него.



Тагове:   блог,   направих,


Гласувай:
0



1. kassandra - Смела жена си ти!! Поздравявам ...
23.06.2007 19:23
Смела жена си ти!!
Поздравявам те!!!
И ти се възхищавам !!
:))
цитирай
2. trevistozelena - първо добре дошла тук:)
23.06.2007 19:35
искрено ти пожелавам блогът ти да изпълни предназначението, за което е създаден. със сигурност тук има хора, които биха ти дали полезна информация, скоро ще се появят. за съжаление аз не съм от тях, няма с какво да ти помогна, освен да ти пожелая колкото може по-бързо да преодолееш състоянието си. ще мине - бъди уверена в това.
искам също и малко да се възмутя за нещо, което лекичко и съвсем деликатно си намекнала, а според мен е ужасно нередно. казваш, че не получаваш необходимата информация от лекарите около теб (поне аз така разбирам). преди години баща ми претъпря операция на тумор на простатата, беше начален стадий на рак, при него нещата се развиха успешно - и операцията и лекуването после, но през цялото време информацията, която получаваше за собственото си състояние беше безобразно...никаква. от време на време му обясняваха, че "нещата вървят добре". реакцията, която срещаше, задавайки някакъв по-конкретен въпрос беше "аз съм лекар, знам си работата, какво да ти обяснявам". още се възмущавам от подобно отношение, колкото и велик лекар да си, нямаш право да пренебрегваш елементарни въпроси на пациента , касаещи СОБСТВЕНОТО му състояние. предполагам, че срещаш подобна реакция и затова отново ще ти пожелая, ако не медицинските лица, то поне хората, които имат по-ясна информация по въпроса, да могат да ти помогнат.
ще сложа линк към твоята страничка и в моя блог (хрумна ми, че това е малкото нещо, с което мога да помогна)
успех!
цитирай
3. leif - Ако става въпрос за" възпа...
23.06.2007 20:16
Ако става въпрос за" възпаление" на лимфната жлеза-бих могъл да те насоча към доста добър билкар-помогна на моя позната с това заболяване...
цитирай
4. duhovnost - Здравейте!
23.06.2007 20:51
Уважаема г-жо Попадиева, моя близка разполага с билкова рецепта с която някакъв човек излекувал майка си от лимфом. Ще се постарая да я намеря и да ви я изпратя. Все пак има един проблем, а той е, че лимфомите са много видове. Няма да е зле да разбера точно от кой вид е вашия лимфом - ако знаете разбира се.
цитирай
5. ridiculous - Добре дошла
23.06.2007 21:27
в тази страница и дано нещата се развият успешно - както с блога, така и със здравето.
цитирай
6. duhovnost - Ето и обещаната от мен рецепта !!!
24.06.2007 16:26
Смесват се по 100 грама стръкове от Камшик, корени от Кръвен здравец и корени от Блатен тъжник, добавят се и по 50грама стръкове Хвощ и стръкове Ранилист. Всичко се смесва добре. От сместа се вземат по 2 суп.лъжици и се слагат в 600мл вода, като ври 10 минути. Пие се по 100мл преди ядене 4-5пъти дневно подсладено с мед.
Според човека излекувал майка си - резултатът бил невероятен и лекарите само вдигали рамене, като не можели да кажат на какво се дължи подобрението. Предполагам, че повечето билки, ако не и всичките ще можете да намерите в билковите аптеки! Имайте предвид, че много от билковите аптеки приемат и поръчки за дадени билки. Желая Ви успех!!!
цитирай
7. gataca - Добре дошла! Имаш подкрепата ми!
05.07.2007 16:40
Добре дошла!
Имаш подкрепата ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galatea
Категория: Други
Прочетен: 1867575
Постинги: 40
Коментари: 418
Гласове: 175
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930